IKEA

Idag har jag och mamma spenderat dagen på Ikea. Riktigt mysigt, men galet mycket folk! Hallå, borde inte alla vara hemma och fira fars dag!!? Min pappa jobbar ju, så det är min ursäkt - med vad är alla deras? Aya, jag fick i varje fall med mig en lampa vid namn TALLVIK, juldoftande ljus, tre klädförvarings-lådor och två julklappar hem. Kändes som en lyckad dag ;-) Och dessutom(!): ska jag hålla på såhär så lär jag snart vara klar med mina julklappar = ingen panik före jul - som jag alltid har annars - och det är ju bara härligt.
Vi fick oss även en kik på Mediamarkt (där jag förövrigt hittade en mobil och tjugotusen filmer, skivor, serieboxar) och Clas Ohlsson innan färden bar mot Kinesen och sedan hem.

Ikväll tänker jag titta på Gossip Girl på kanal5 och John Adams på SVT1. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0