Rädda julen!

Hallå där! Jag är sjuk idag igen, så jag har spenderat den mesta av min tid framför datan. Var inne på facebook och såg världens tradgedi! Aladin asken skall byta ut en pralin! Bara för att dem fyller sjutio år iår så ska dem fira lite, och ta ut en pralin och sätta in en ny. Spännande! Undra vad för nytt det kommer in?
Jag gick i varje fall in och röstade för att trillingnöten skall vara klar. Väl inne på sidan så fick jag reda på två 'intresanta' grejer: trillingnöten togs bort under 1974, men det vara bara på prov. Skulle gissa på att den kom tillbaka rätt fort. Just nu har den 14.1 % av rösterna vilket gör att det ligger på andra plats. Yey! :-D Det andra jag fick reda på var att ägglikören bara har 2.4 % av rösterna och det är jag bara glad för. Den pralinen är sannerligen inte min favorit! Uschanemig!
Jag nämde att jag vart hemma hela dagen va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0