Oh, wie liebe ich mein Fahrrad

Guten Morgen meine Freundein! Vad gör ni? Själv kom jag nyss hem ifrån en cykeltur runt Kuballe. Och shit, va härligt det är ute! Håller detta i sig hela april så är ingen gladare än jag :-D Visserligen får det ju mer än gärna hålla i sig ända tills mitten av september - men då med en mycket högre temperatur.

Som ni kanske förstår med min tidiga uppgång och all energi jag hade för att cykla runt Kuballe (samt handla glass, jordbuggar, apelsin och citron på endast 55 min) så var jag inte ute igårkväll. Jag tyckte väl att det lät lite för bra (och väldigt olikt Tjörn) med två fester på en och samma helg. Istället satt jag hemma och kollade film. Och OJ vad jag kollade film. Suburban girl och Djävelen bär Prada. Den första var dock inte alltför bra och den sista har jag sett förr - både en och två gånger - men det går alltid ner.

Men, men. Nog talat om gårdagen. Let's make plans for today!
Saker som skall göras idag:
Mitt oreanga nagellack skall försvinna och ersättas utav ett rött (för att matcha morgondagens outfit).
Body pump 17:30-18:30
Räkna matte. Tyvärr.
Duscha.
Laga efterrätt (varma jordgubbar med glass).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0