2 augusti

Igår var det mys hos Erica som gällde. Jenny och massvis med mat var där.


Ericas föräldrar är inte hemma, så Erica är barnvakt åt bl.a. denna sak.
En riktigt läskig typ, om ni frågar mig. Jag skulle mata den med en morot och den åt nästan upp hela min hand. Jag skrek lite och sen la jag ner att tycka om hästar.


Jenny och Erica grillade kött. Eller Jenny grillade, därav så mycket bränt.


Sånhär fin utsikt hade Erica från utebordet.


Jag tog två bilder på utsikten, man får ju passa på trots allt.


Jag åt grönsaker. Och dipp. Holyday dipp, som jag äntligen gillar, blandat med 5 dl gräddfil.


Detta är en av Ericas ponnyer. Jag vet fortfarande inte om det är meningen att den skall se rolig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0