Ekonomi hit och ekonomi dit

Jag bara måste berätta att mamma hade ställt fram två cheescakebrownies (bakade av mig, ni får receptet i helgen) också. Dock är dem slut nu.

Vad gör jag på dagarna annars då? Förutom att äter, vill säga :P Tjaa, hela eftermiddagen idag har jag skrivit engelska och nu håller jag på att lära mig ALLT om samhälls ekonomi. Vilket är rätt intresant, om du frågar. Lucky me, i och med att jag är en blivande ekonom ;-)
Imorgon då? Börjar 8:35, så det blir tidiga bussen. Men med Moa, så I'll survive it. Sista gången jag ser henne på en vecka nu, för hon ska ju till Egypten på fredag. Fuskis henne! Det är allt jag har att säga, hitentills. Ni lär väl få lite fler inlägg angående det kommande vecka, skulle jag tro. Skall även käka frulle på donken, samt skriva tyska läxa, öva samhällskunskap, gå på core, sola och mer samhällskunskap. Ibland suger verkligen mitt liv. Det enda jag längtar till är lördag just nu. För då blir det High school musical och syskonmys, som aldrig är fel, right? ♥

Nåväl, nu: mera ekonomi 8-) XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0