Intresantare än såhär blir det inte

Idag ska jag inte göra nått intresantare än att vid fem-snåret bli körd bort till Träningskliniken, byta ut mitt presentkort (som jag fick i julklapp) mot ett träningskort. Sedan klockan sex ska jag på Step, åker hem vid sju, duschar, farmar, tittar på Desperate Housewives och går och lägger mig. Har jag ork/tid kanske jag bakar någonting med.
Mitt liv är så himla kul ibland va!
Att jag bara får mer och mer ångest för att börja skolan på måndag gör ju inte direkt saken bättre. Någonting jag lär behöva på måndag morgon klockan 07:00 är havregrynsgröt. Och en redbull. !!!!!!.


Kommentarer
Postat av: Jenny såklart!

Jaa men en cola hade ju inte suttit helt totally wrong på mondag heller.. :(

2010-01-04 @ 21:17:41
URL: http://jennyemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0