Kalas + magont = inte kuuuuuul

Hallå på er! What's up?

Jag har nyss vart på kalas hos mitt kusinbarn, Anton, som fyllde fyra år. Galet härlig ålder, måste jag påpeka! Jag gav honom en bok och en pruttkudde. Kan lova att det sistnämnda uppskattades pretty much, vilket jag är glad för. Jag menar, vad sjutton köper man till en grabb på fyra år? Jag som aldrig varit kille vet ju inte vad sådana vill ha.. Men en pruttkudde var det visst!

Kan även berätta att jag har så galet ont i magen så jag vet inte vad. Helt seriöst vet jag inte vad jag ska ta mig till. Det gör ont när jag är mätt, när jag är hungrig, när jag rör mig och när jag ligger still = ALLTID. Visserligen är det något bättre om man sitter still, men det är ju ändå inte bra. Mamma tror att det beror på mina tjejproblem, men det tvivlar jag starkt på.

Fresten! Har ni lysstat på mina låtar jag länkade igår? If you havn't, do it now, now, now! Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0