The day after tomorrow

Hej på er! Kan villigt erkänna att det har vart en grymt dålig updatering denna veckan, men, som sagt, det är p.g.a. det nya schemat - som för övrigt suger. Men enough about that! Eller jag måste bara medela att jag har valt att läsa Samhälle Ekonomi till hösten. Dock all by my self. Utan Frida, Jenny och Erica, det vill säga. Men jag tror allt att det kan bli bra ändå. Eller jag vet egentligen att det bli bra ändå. För tänk sen så kan jag jobba på ett kontor a la Lynette Scavo. How cool isn't that? :-D


Men hösten efter trean, det vill säga 2012, har jag som planer på att åka ned till typ Cypern-Grekland, där nån stans, och jobba som bartender. Har starkt för mig att man kan gå nån såndär lite snabbkurs för att bli det. And that, my dera little friends, is even cooler than working at an office.

Men nog om framtiden. Idag har jag varit på ett efterlängtat, långt träningspass. 18:00-10:45 core och 19:00-20:00 spinning. Lite dåligt att man these days bara hinner träna torsdag-söndag - men what you got to do is what you got to do.
kan även berätta att jag och mamma åt Kyckling med ris och curry på Skärhamns hotell förut. Och mmmm, så gott det var! På tal om mat så är det precid vad jag skll laga i helgen. Julmust kyckling med potatis. Plus efterrätt. Pepparkaks-cheesecake. Och så min nya tradition: lördags kakor. Tror att det blir gaffelkakor denna helgen. Eller varför inte vaniljdrömmar och kakodrömmar? Ever more mmmm! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0