8 juli 2010

Hey guys! För er som är vakna nu, om det finns någon, så tänkte jag köra en snabb update om min dag.
Först åt jag min vanliga frukost: havregrynsgröt, knäckemacka, aktivia och ett glas proviva. Sedan chillade jag framför tv:n lite, någonting som jag har börjat göra på senaste - härligt! Efter det tog jag min vanliga runda runt Kuballe. Men jag måste nog hitta en ny runda snart. Den börjar bli lite kort, tycker jag...
Väl hemma kom min lilla mamma med ett strålande förslag om att vi skulle åka till Göksäter. Sagt och gjort! för strålande förslög behövdes ju en dag sm denna. På vägen till Göken stannade vi till vid en lite resturang och tryckte i oss varsin pizza. Väldigt gott, trots att den inte smakade alltför mycket.
På Göken fick jag tag på ett par sockar, en muffinsform (nivet en såndär plåt med formar i) och en ostförpackning (nivet en såndär plastlåda som man har osten i i kylskåpet).

Väl hemma väntade lite fix på rummet innan det var dax att lägga sig i sängen framför kanal 6 med en väldigt mysig person. Go' natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0