Fredag 2 juli 2010

Hej alla där ute! Vad har ni för er? Personligen så belönar jag mig själv med lite datatid. Läsa Facebook-uppdateringar, spela Petville, läsa bloggar, lyssnar på Spotify o.s.v. Såntdär som man faktiskt inte har tid med längre. Hur mycket sommarlov man än har. Och hur lite jobb man än har så är datorn faktiskt det man prioriterar minst. Visst, några mobilbloggar every once in a while kan jag väl kosta på mig - men mer än så blir det inte. Trots att jag hade bestämt mig för att blogga mycket i sommar.

Vad har jag då gjort för att förtjäna denna datatid då? Sprungit, ätit nyttig frukost, spenderat halva dagen på stranden med Nina och Alice, spenderat andra halvan av dagen hos Mria med Lisa, nina, Alice och Alice, ätit mellanmål (läs bulle), smakat Ramlösa rabarber (som inte var nått speciellt), bränt mig nått så kollosalt, ätit middag. Jag är alltså SÅ värd denna datatiden. Dock är den slut nu. Kvällen börjar och det betyder nya äventyr. Det betyder även en mobilblogg eller två. Eller tre, fyra fem, sex. Det återstår att se! Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0