v. 28

God morgon! Nu är det stress som gäller! Egentligen skulle jag vart och passat barn kl. 12, men det blev ändring i planerna så jag ska vara där kl. 11 istället. Det hinner jag aldrig 'nd that's for sure.

Jag tänkte bara fortsätta updaten om vad jag hållt på med i veckan, så att jag kan återgå till att blogga som vanligt idag. here it comes:
Måndagen 12/juni åkte jag tilll Ullared med mamma, syster och moster. Trots att det var typ 35 grader ute. Men jag hade ju som sagt brännt mig några dagar innan, så inte gjorde det mig nått. Jag köpte hörlurar, rakhyvlar x2, parfym, rakskum och solskydd. Oså en tröja inne på MQ Outlet. Sedan åt jag en glass, åt på Burger King med de andra samt fikade hos min kusin i världens finaste lägenhet. Kvällen avslutades i Skärhamn med mys och åskväder.

Tisdagen den 13/juni
var exakt tio dagar innan min födesedag. Den dagen spenderade jag, kort och gott, i Stenungsund och på gymmet. Först gick jag på Step-maskinen i 30 min. och sedan var jag på Body Pump 60 min. Dock var det det gamla passet, för orginaltränaren har semester. Med andra ord får jag ha gamla passet i ytterliggare fyra veckor. Jag dör.

Onsdagen 14/juni passade jag barn. Från klockan 13-19. Sedan gick jag hem till Maria och åt bacon, pasta och spenat i ostsås. Och godis. Där spenderade jag hela kvällen med Lisa, Moa, Anna, Nina och Tobias.

Och det var den veckan det. Nu är det fix och barnpassning som gäller. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0