Igår var jag...

...på Bleketskolan och 9rnas avslutning med Emelie, Cornelius, Martin och Erik. Där träffade vi lärare såsom Ann, Eva, Annika och Ulla. Jean-Mauris (min mentor under Bleket-tiden) hade åkt hem. Alltså jag kände bara såhär: HALLÅ?! Åka hem?! Att han kan leva med sig själv... Och Inger (min tyskalärare under Bleket-tiden) var inte heller där. Alltså man orkar ju inte!
Men Ann sa åt mig att jag skulle komma tillbaka till hösten och träffa alla. So that will I do.

...intryckt i Cornelius bil från Bleket till Skärhamn med Erik, Martin och Emelie i baksätet. Och med Cornelius mamma i framsätet. Det var mys. Hon släppte av oss vid Skärhamn torget (nästa punkt).

...i Sebastians sjöbod. Gamla Sebastian, nivet. Han som gick med mig i 9b1 förra året. Han skulle ha klassfest för sin nuvarande teknik-klass. Men tack vare Måns så blev det inte så. Goa, goa Måns. Så jag gick dit med gårdagens gäng. Kramade Måns, Sebastian och Rodi, sen gick jag. Ungefär. Med Martin och Emelie - Erik och Cornelius är nämligen teknikare, trotsallt.

...hos Rickard. Med en massa andra. Och då menar jag verkligen massa. Men kvällen där avslutade jag rätt tidigt och gick till Kroksdal istället. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0