Breakfast at the computer

Guten morgen! Nu sitter jag här och gluffsar i mig frukost. Men inte vilken frukost som helst, utan våfflor! ♥ Egentligen skulle jag ätit dom med mammsen, men icke! Hon körde bort till mormor för nån trekvart sen och lär väl spendera förmiddagen där... Inte helt okej, va.
Så p.g.a. detta har jag inga direkta planer för dagen. Ska väl påskpynta lite :-) Men egentligen hade jag tänkt mig till Torp och sedan till gymmet - men right now så vet jag faktiskt inte. Tror inte min hals blir glad på mig om jag går bort till gymmet och kör en timme kondition. Även om det skulle vart hur skönt som helst för mig i övrigt!

Sen har jag en fråga också. Laggar Petville jättemycket för er också??? XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0