Gladiator

God eftermiddag! I hope you all do fine! För med mig är det bara toppen! Dages geografiprov gick superbra, jag har rensat min iPod lite, sitter och lyssnar på en underbar låt plus att jag skart ska baka. Can life get any better? Well, om nästan fyra veckor så lär mitt liv vara bättre än någon gång innan. Det betyder alltså att det är påsklov då :-D

Idag har jag bara vart i skolan. Det har äväl vart sådär lagom kul. No shit, Sherlock. Dock var det en grej som var lite kul. Eller kul och kul, men lite bättre än det andra. Och det var svenska lektionen. Vi tittde på film.  Eller tittade klart på en film. Gladiator. Shit, jag började nästan grina. Dock fick jag ju ta mig samman, man kan ju inte hålla på med sådan trams i skolan.


Men nu ska jag baka. Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0