Töjning

Hola boys and girls! Efter en vecka fylld med plugg är jag äntligen tillbaka. Och jag kan medela er att tyskaprovet idag gick galant bra. Tror jag. Eller det känns så. Jag hoppas det i varje fall.

Imorgon ska jag, förmodligen, till Sanberg's. How cool isn't that??? :-D :-D I'll update you about it tomorrow afternoon, probebly with pic's to. Skall även införskaffa This is it-filmen med Michael Jackson, en skjorta och kanske en väska samt en kofta/cardigan på MQ, en sådan där fläta nivet (haha, okej, beskrivningen var väl inte den bästa, men jag visar er sen eller morgon) och en present till mitt åttaåriga kusinbarn. Så då undrar jag, vad köper man till en sån? Visserligen har jag ett tips, men tänke om någon av er där ute vet EXAKT vad man ska köpa och gärna ville dela med er utav det. Feel free to do that i sådana fall.

I skrivande stund sitter jag och letar töjningar. Faktiskt. Dock har jag inget hål att töjning i (skulle nämligen vilja ha ett annat att töja i, än dem jag har), men det går ju att fixa. Om jag hittar den jag vill ha, vill säga. Jag vill ha en tunnel med en peace logga på. How fab' isn't that? Tänk er bara!! Very nice.
 Än så länge hittar jag tyvärr bara tjugotusen hjärtan, stjärnor och till och med Jesus, i olika pluggar och tunnlar. Liksom, hallå? Boooooooooooring!
Annars idag skall jag ringa x antal samtal till x stället angående x. Exiting, huh? ;-) ;-) ;-) Sen tänkte jag även skriva ut lite grejer till samhällskunskaparbetet som görs i skolan med Madelende (läs Mads) och David. Skall 'ven försöka hinna med att äta, promendera och kanske ett och annat tv-program. Och svenska då. Såklart. NOT fun at all.

Nu: samtal. Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0