A day off

I och med att det är nationella these days samt en massa kursen o.s.v. så är lärarna borta för det mesta numera. Det betyder att jag inte har någon engelska, samhällskunskap eller svenska dagen till ära. I och med det så fick mina clasmates tjatat sig så att vi inte behövde ha någon gympa heller. Istället skulle vi göra situps och springa. Situps gör jag redan varje kväll, men springa... Nja, det vettekatten alltså. Men man ska aldrig säga aldrig!

Det betyder alltså att jag är ledig idag. Eller ledig kanske är fel ord att kalla min dag. Jag ska ju trots allt sola, fota Jenny, gå igenom en påse med kläder, måla om mitt nattdugsbord, plugga och motionera. Men bortsett från det är jag ledig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0