Sommar, sol

Hey you guys! vad gör ni?
Jag sitter och tittar på Belly & Tysa show. Faktiskt. Trots att det är sol ute och jag är blekast i världen, så sitter jag inne. Det är inte ens ett så bra program. Inte jämfört med sol, i varje fall. Men I don't give a crap, har ju faktiskt redan varit ute idag. Hela två timmar.
Haha, okej, det var faktikst inte så mycket, såhär svart på vitt. men jag får väl göra mig iordning för att dra ut sen. Sådär vid halv sju tiden när det redan är too late att få nån bränna. Men det finns ju en morgondag. Förhoppsningsvis en morgondag med sol. Heh.

P.S. Några ord om Bella & Tyra show: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA. Kissie är ju dum i huvet. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0