The last days

Hej på er där ute i solen! Blir ni nått bruna eller? Själv har jag inte vart ute mycket alls i helgen. Förutom min cykeltur runt Kuballe igår, men det var ju inte ens en timme - så räkna inte med att jag är brun i varje fall. Om någon nu mot all förmodan gjorde det...

Jag tänkte köra en liten snabb update om vad jag har gjorde de senaste dagarna.
Torsdag: skolan sedan blev det en tur till fin fina Skärhamn
Fredag: Skolan, men ingen simmning. Jag vågade helt enkelt inte. Ni förstår, det är såhär att vi fick sluta tidigare i fredags, och då har teknikarna gympa. Tänk om dom hade simmat samtidigt som mig. !!!!!!. Erica tyckte jag var söt när jag sa det, jag tyckte mest jag var töntig.
När jag kom hem blev det lite tid i solen, men annars målning, promenad till syster samt filmen Dagboken. Se den!
Lördag: Jag hade konstant ont i magen hela dagen. Det var helt olidligt. Jag är säker på att jag hade ont i varenda liten del i min mage. Men trots det målade jag, cyklade jag, åt grilalt och tog mig en tur till Emelie med söta tjejer på Holmen.
Idag är planen kalas, lämna pappa och kanske lite mys. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0