Born to run

God morgon alla glada! För jag skulle gissa att alla är pretty glada idag, man är ju ledig - åtminstonde vi skolgångare. Och det ända till söndag. Kan man bli annat än glad av en sån sak?

Nu sitter jag här och har precis proppat i mig en underbar frukost. Två knäckemackor med potatissallad och rostbiff på, en Activia och ett glas Ramlösa Jordgubb/Lime. Mh mmh, säger jag bara!
Samtidigt som jag spelar Petville då - vad mer kan man önska, liksom? Att jag spelade Sims 2, kanske...

Om a while tänkte jag gå upp, klä på mig o.s.v. innan jag går ut på en liten powerwalk/joggingrunda/handlingstur. Alltpåenochsammagång.
Kan även medela er att jag var ute på en liten halv joggingtur igår redan. Vadå halv, tänker ni? Tjaa, med tanke på att jag har världens sämsta kondis så sprang jag en bit, gick en bit, sprang en bit, gick en bit, sprang en bit, gick en bit, sprang en bit and yeah, you get it. Tänkte göra detsamma idag. Gå varannan låt, springa varannan låt. Men inte bara idag, fresten, utan ändra fram till söndag. Och ja, jag är lika förvånad som er över mitt beslut, men det är Jenny som har peppat mig, men allt sitt prat om att hon springer numera.
För jag tänker att om jag ni vill ha en snygg rumpa (vilket jag vill) så får jag väl se till att göra någonting åt den åt. Inte bara tro att den ska kunna trolla dit sig - sånt händer ju bara i Harry Potter.
I sommar skall jag till och med göra en 10 veckors kurs för att lära mig springa. Hur hurtigt känns inte det, egentligen?

Aya, Petville kallar! Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0