News for today

- Alexander Ryback (nivet vinnaren utav Euro vision contest) är kär i en svensk tjej! Wow! Norge är ju långt ifrån Sverige också...

- Victoria 'Posh' Beckham är supersmal. Igen.

Okej, denna gången har det gått på tok för långt - för vem tycker detta är särskillt snyggt?

- Är det bara jag som håller koll på Paow's blogg och blogg.se's förstasida? = bara jag som hört talas om N. Bitchie? Tjaa, det är i varje fall det nya it-bloggen. Lovar!

- Polisjakt efter dubbelmord i Stenungsund (30-40 minuter ifrån mig) idag. Det är även två gripna - polisen 'plockade' dem med dragna k-pistar, vilket inte är varje dag inte!

- Whitney Houston is back to business! Och hon är snyggare än nånsin!


- Man våldtog kvinna med HIV. Surt, säger jag bara. Men han får faktiskt skylla sig själv. Kom han på nått så dumt är ju detta det rätta straffet :-D Eller kanske inte, men nära inpå. Dock är jag inte superinsatt och vet inte heller alla omständigheterna, men ändå.



Och det var allt för ikväll, mitt namn är Linnéa Tallvik. God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0