Underbart är kort

Nu är det såhär hörrni, att jag spenderade lite för mycket time framför läxan och Facebook så jag hinner tyvärr inte göra ett särskilt långt inlägg nu, men jag kan i varje fall förbereda er på att till helgen så kommer det komma upp minst ett nytt recept. Precis som Jenny önskade! Kanske, kanske kommer det upp ett videoinlägg ifrån geografin igår - men don't make that a promise.

Innan jag går för kvällen så tänkte jag bara vara lite extra jobbig och lägga upp tre låtar. I Spotify format. Dessa t r e fick jag av några gossar på FB - dem gjorde absolut min kväll! Skulle även lyssna på lite fler låtar ifrån sistnämnda länkningen/artisten, om jag var ni, tror det kan vara nått att rekomendera! Nu: Greys' Anatomy! XOXO

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjiihoo :D

2009-11-25 @ 21:24:22
URL: http://jennyemiliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0