Dagens

Vi satt på tyskalektionen förut och Erica undrade om det var mat efter den lektionen.
Jag: Nej, vi har svenska först.
Erica: Åhnej, jag vill inte ha svenska igen idag!
Jenny: Men du har väl inte haft svenska idag?
Erica: Nej! Juste! :-D

Haha - bara jag som fattar det roliga? :-D



Kan även ge er gårdagens och dagens meny, mest p.g.a. detta inte kommer bli ett så himla innehållsriktigt/roligt inlägg annars (för mat livar upp så himla mycket!!) då jag är brottom till läxor. As usual. Och, såklart, för dem var så himla mumsiga:
- Pasta med skinksås made by mamma. Min nya favorit!
- Wopper jr. at Burger King. Att dricka till? Fanta exotic. Jummie!

Next time we'll talk I'm going to tell you all the good 'nd the bad stuff about busdrivers. But most there will be bad stuff. As usual på den med. XOXO

Kommentarer
Postat av: :D

hihi weii jag fick vara med i din blogg ! :D

2009-09-30 @ 20:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0