10 000

Hej på er! Det var ett tag sedan ;-) Jag har ju varit rätt upptagen med skolan, gymmet, läxor och promenader de senaste dagarna. Promenader, tänker ni? Det var nytt! Och ja, det är nytt med mig. Jag har en deal med mig själv, och det är att gå 10 000 steg om dagen. Detta började jag dock med i måndags, och tyvärr så har jag failat varje dag - men today is the day, det känner jag på mig! Jag har redan gått 8404 steg (tack vare Jenny tog med mig på en promenix till torget förut) och kommer snart gå ytterliggare 2000-3000 steg då jag inom en snar framtid skall hem till min syster och hennes boy på grillat.
EDIT: Jag gick mer än 15 000 steg idag. Yey!

Annars har jag inga större planer för framtiden. Eller imorgon skall jag till min älskade Bleket skola och kolla på då småpluttarna (94orna) har balen. Egentligen går jag dit för att träffa lärarna, men lite kul ska det allt bli att se de upklädda små livet (94orna).
BILDER KOMMER!!!!

Men nu är det nog dax gör mig att lämna datastolen och bege mig uppår för ett klädombyte och lite uppfrächning. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0