En böld i röven på en cykelsemester

Hejdär! Nu har jag ändrat lite stavfel på de senaste inläggen. Bl.a. så hade jag skrivit ''sakrrat'' istället för ''skrattar''. Fråga inte, haha!

Idag har jag varit sur. Hela dagen! Med andra ord, min dag har varit en riktig pain in the ass. Att bara vakna var en riktig pain in the ass. Visserligen lyste pappas middag (Afrikana) upp nu på kvällen och Fridas sms imorse. ''Spanar du efter Johan eller?''. Internskämt, men oh, så roligt!
Sedan har dagen vandra upp och ner, hit och dit, kors och tvärs med både uppgångar och nedgångar. Värsta nedgången var absolut när jag lyckades göra sönder låset på mitt skåp. Haha! Först fick jag inte låst det, och sedan fick jag inte öppnat det. Men med lite hjälpt utav Erica så lyckades jag. Tack och lov! ♥

I och med att min bloggning har blivit så dålig det senaste så tänker jag lägga upp några galna klipp ifrån programet Myggan, som gått på kanal 5 någon gång back in the days:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0