Den tråkigaste kvällen på länge

Igår var nog tråkigaste kvällen på länge!

Alla P17 från Skärhamn hade planerat att gå på en 94a-fest. Bara det var ju pinsamt. Att det var en 94a-fest, alltså. Men jag och Melinda honkade, efter många om och men, med. To bad, säger jag bara. Buss-resan dit var kul. Promenaden från Kroksdal till ''festen'' vad kul. Men den såkallade festen var ju bara patetisk. Att sedan ''värdinnans'' föräldrar kom var kul. Väldigt roligt faktiskt. Att ''värdinnan'' hade problem med att stå rakt (och det var nog inte p.g.a. alkohol det var med omande liksom) var roligt. Men sedan blev det tråkigt igen. Och äckligt. För en viss Bosse Beach spydde. Så jag och Melinda tog bussen hem. Då fick vi lite motion. Och en pratstund. Det var kul. Bussresan hem var sådär lagom kul, men den gick an.

För denna kvällen betalade jag 18+18. För en rätt så tråkig kväll då alltså. Undra vad sjutton en riktigt rolig kväll kostar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0