I'm back!

Finaly!
Just nu har jag precis ätit kvällsmat. Skogaholmslimpa med ost och skinka. Och oregano. Sen åt jag jordgubbar och en kärleksmums till efterrätt. Och ett glas mjölk. Nu är jag alltså mätt. Väldigt mätt.
Annars idag har jag vaknat på tok för tidigt (kvart över åtta) för det var meningen att jag och min kära syster skulle promenixa upp till Aröd för frukost. Tillät vädret det? Nej, så vi får ta det nästa vecka. Så efter ett samtal med syster om att det förmodligen skulle bli regn och åska gick jag och la mig igen. Regnet kom förövrigt några minuter efter vi lagt på, så vi gjorde rätt i att stanna hemma.
När jag sedan vaknade igen - och den gången för att vara uppe - så gick jag ner och gjorde min vanliga frukost. När den var nere i magen satte jag igång att baka.
Jag tänkte baka shackrutor (bilden), men inte sjutton gick det! Alltså jag förstår ingenting. Men degen gick i vart fall inte att varken rulla till en lång korv eller kavla ut, så jag fick göra små jättefula bollar av dem istället. Himla åh, säger jag bara. Jag tänkte nämligen baka tills mitt födelsedagskalas (fyller nästa fredag!!!), men det lyckades jag ju inte med. Så himla besviken är jag just nu! :-(!
Så efter mitt misslyckade bak gick jag och tog mig en dusch istället. Efter en välbehövd dusch (hade inte tvättat håret sedan i måndags) så åt jag mat (fisk) och städade. Därefter mös jag hela kvällen igenom.

Men nu måste jag redigera lite bilder! Kommer snart, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0