Mina tre senaste dagar

Hej igen! För att jag skall kunna sova någorlunda gott inatt måste jag bara berätta om mina tre senaste dagar.

Söndagskvällen spenderade jag med M'n'M, Axel, Uno, Skip-bo, Den Försvunna Diamanten, Alfapet, mörotter, gurka, chips, Hollydaydipp (som faktiskt var god) och vatten.
Annars den dag bodde jag i min pyjamas.

Igår, måndag, joggade jag till Kuballe. Nästan.
Denna veckan är det 3 min. gång och 3 min. jogging som gäller. Oså fyra minuters vila.
På dagen sedan var jag på stranden med
Moa och Lisa. Tyvärr för sent, för jag fick inge vidare färg.
Kvällen avslutade jag med massa pussar. Och en promenad. Och en badkruka.

Idag då. Cyklade till Aröd för frukost med mammsen. Gosh, vad det är gott där!
Väl hemma la jag mig på en solsäng utomhus med täcke och kudde. Jag fick varken färg eller sömn,
men härligt var det ändå.
Sedan blev det att laga mat. Kyckling och potatis i ugn. Mmmmmmm!
Kl. 17:28 kallade gymmet. D.v.s. Budy Pump. Med Lotta. O M G. Hon är stenhård!
Avslutade denna dag har jag gjort med vindruvor, banan, ägg och mjölk framför Morden i Midsommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0