Sweet Seventeen

God dag peps! What's up? Själv sitter jag här och planerar inför fredagen. What's up on friday, kanske ni tänker då? Jo, då mina små vänner, då är det min dag. Min B-day, tillochmed. Sjutton stora år är det som gäller detta året! Big time. Eller okej, det ÄR en meningslös ålder. Men ändå. Det är lite spännande nu dagarna innan liksom. Ända fram tills efter mamma har kommit med frukost på sängen tror jag att det kommer vara spännande. Då är det roliga över, typ.
Men, men, idag är idag och inte fredag. Planerna för idag är att laga mat, platta håret, duscha och sedan off to Skärhamn. Eller PH, som man skulle sagt på gangsta'-språk.
Och igår då? Promenix runt Kuballe för andra dagen i rad. Sedan passade jag barn. Och under barnpassningen gick jag in i ett bord. Eller en bordskant, närmarebestämt. Så nu är min lilltå blå. Min syster funderade på om jag fått en spricka i den. Alltså att allt ska hända mig... Okej. Jag överdrev. Men ändå. Nifattarvadjagmenar. Det är synd om mig, liksom.
Aya, ni får gärna skriva en kommentar om hur synd det är om mig, för nu skall jag gitta. Shit va gangsta' jag blivit, fresten. YO!

Kommentarer
Postat av: Jennnyyy

Alltså shit jag tycker så synd om dig och din lilla lilletå!

2010-07-20 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0