Today, today

Heu guys! Äntligen har jag fått tillbaka mitt internet. Av någon konstig anledning så har det varit borta hel dagen. Fattar ni att jag har gripits utav panik flera gånger om eller? Nåväl, nu är det tillbaka - så min lycka är obeskrivlig. Och ja, jag har ett liv egentligen.

Idag har jag lagat mat. Det blev Tikka Masala. Mmmm, va gott! Trots att det, för mig, är skolmat. Receptet med detta får ni i nästa inlgg snart :-)
Nu ikväll tänkte jag ta 17:28 bussen bort till gymmet för att gå på Step-maskinen i en sisådär 40 minuter innan Body Pumpen kallar. Sedan när jag kommer hem skall jag ta mig en dusch och sen lägga mig framför tv3. Där visas nämligen En Förtrollad Romans ikväll. Ja, jag har fortfarande ett liv.

Imorgon är jag däremot tillbaka till ett socialt liv och spenderar dagen på stranden. Åtminstone om vädret tillåter. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0