Vet ni vad?

Imorgon. Tisdag. På kvällen. Klockan nio. Då börjar Desperate Housewives. Jag är så kär. Och kan kanppt vänta på att denna dagen skall gå, och imorgon, och imorgon eftermiddag och sedan är klockan nio. Och då börjar Desperate. Jag har hört att Lynettes ena barn dog sist. I krashen, nivet. Och anting Carl eller Orson. Tror det var Carl. Och nån mer. Någon random. Typ hon tjejen i flygplanet kanske?
Förlåt om jag avslöjade nått :$ Hihi.

Idag hade jag by the way prov. I engelska. Fast det vet ni. Och ni, det gick bra :-D Sen hade jag och Jenny geografiredovisning. Det var pinsamt. Men det gick också bra. Dock var inte min bro grej med, som jag faktiskt kämpat med - men jag kanske kan ge Susanne en liten extravisning om det.

Men guys, nu blir det tyska för hela pengen! Och kanske en promenix. Eller det blir en promenix ;-) XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0