Fredag-lördag

God morgon guys! Vad har ni för er?
Jag åt nyss frukost och tänkte nu spela lite Petville. Såklart lyssnar jag på Spotify också. Nya då. Det är så himla grymt! Annars idag är mina planer att promenera om a while, plugga geografi och förhoppningsvis hinna med lite mys också. Det sistnämna blir ett väldigt bra avslut på en väldigt bra helg:

Fredag - Valborg hos Lisa med massa gammalt, gott folk. Även några nya, dock ängnade jag dem inte stort intresse.

Me and Lisa herself! Även en liten Nina i bakgrunden.

Lördag - På förmiddagen blev det grillat at my place med mamma och pappa. Och mh mmh, vilka hamburgare alltså! Sedan på kvällen drog jag hem till Emelie där jag spenderade kvällen med Melinda, Fanny, Nina, Emelie, tacos, klasskaka, L.A. Gigolo och lots of girlstalk.

En väldigt bra helg, helt enkelt. Spank you for that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0