News for today

God morgon på er! What's up? Själv sitter jag här bland flingor och nyheter och försöker vakna till liv. Även om det är svårt så är jag på god väg ;-)
Såg för en halvtimme sen att Michael Jackson-utredningen äntligen är klar! Han dog av en överdos utav läkemedlet propofol, som använs vid bl.a. narkos. Någonting som jag har sagt hela tiden. Inte att han dog utav just det läkemedlet. Men att han antingen blev mördad eller tog livet av sig. Han är inte typen som 'själv-dör' liksom. Vems val, av Michael och doktorn, detta var har jag dock ingen aning om. Än. Rapport ikväll blir min räddning.
Hörde ni även att idag 7:36 skulle C. Fuglesang gått ut i rympen for the sekond time? Men p.g.a. åska blev inte fallet så. Han åker istället ut imorgon 7:11. Och eftersom jag har sovmorgon även imorgon = har inget bättre för mig än att sova då. Och eftersom jag bara sover dåligt these first school days, så kan jag ju lika väl vara vaken 'n' check it out. Så, sålänge han inte åker under dagen så är det jag som har på tvn imorgon vid tio över sju. Who's with me?
Men nu blir det att klä på sig någonting annat än pyjamasen, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0