Recept på det enklare sättet

Hej igen! Hur är det med er these days? Med mig är det bara bra och jag är hur mätt som helst efter dagens middag. Eller nästan i jalle fall. Som ni säkert förstod så var det Moussaka som jag gjorde idag och den var riktigt, riktigt mumsigt! Trots bristen på kryddor. Dock hinner jag inte lägga upp receptet för jag har brottom med att göra mig iordning. Skall iväg på fika till min syster och hennes pojkvän, men jag länkar receptet här.
Och jo, igår så var jag at Emmas place med lite mysigt folk. Dem hade planerat fest men så blev inte riktigt fallet. Vi tog det bara chill och dansade till go dunkadunka sommarmusik. Mys! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0