Schema ändringar suger verkligen!

Just nu håller jag på att mjölka mina kossor på Farmville, Facebook. Skrev ut mitt schema nyssens och mina dagar fram till höstlovet ca. är förstörda. Jag slutar så sent som fyra imorgon. Och börjar 10:55. Men gud va sent och bra, tänker ni. Ahvisst, om Västtrafik hade varit lite mer pepp på att köra bussar så kanske. Men inte då! Istället kommer jag nu behöva gå inne i skolan 55 minuter varje, varje, varje onsdag. KUL för mig! Inte!
By the way så har vi haft engelska idag och jag gillar't!
Imorgon har vi gympa for the first time in this school and it kinds of freaks me out. Tur nog så behöver man inte vara ombytta imorgon då vi bara ska ha genomgångar. Men jag har hört att det är värsta stränga gympaläraren :-( Shit, my God, säger jag bara. det kommer jag aldrig att klara! Haha! Men önska mig lycka till.

Och jo, imorgon. Jag går inte upp 07:11 så någon där ute får uppdatera mig ang. rymdlandingen. Won't blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0