School update

Hej på  er, där ute! Är det bara jag som är trött eller va? Gick upp klockan halv åtta idag och håller på att somna nu vilken sekund som helst. Ska bara titta på Raport och läsa igenom en lapp med kluringa ord från Samhällskunskapen innan jag tänkte sova.
Hur som helst, min dag har varit bra och jag är rätt nöjd med lärare, lektioner o.s.v. De enda jag kan komma på att jag är missnöjd med är väl i sådana fall Naturkunskapen. Två lektioner/vecka och vi har läxa till onsdagarna. Varje onsdag, verkar det som, för vi fick en läxa redan idag. Man skall skriva ett brev till vår lärare, Ronnie, om man är allergisk mot nått eller har speciella kunskaper/kontaker inom miljo/el. Då jag varken är alergisk eller har några kontakter inom ämnet (kunskaper ska vi då inte prata om) så är min läxa för veckan inom det ämnet klart :-D Gött för mig! Men nu blir det tv för hela pengen! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0