Sommartider, hej hej, sommartider

Hallådär! Hur är det med er i solskenet? :-D ett tag sedan man skrev så alltså... Med mig är det bara härligt, härligt, härligt och detta var precis vad jag behövde nu såhär de sista dagarna innan skolan. Det är faktiskt bara fjorton dagar kvar nu - sorgligt med sant.
Igår var jag först hos doktorn med mitt knä (ramlade med mopeden i okt. och undrar om dom kunde göra nått åt att det kliar/gör ont ibland - they couldn't), åt en French hotdog med vitlök (kassörskan undrade om jag ville ha ketchup eller senap i. också. uh), cyklade till Skärhamn med Moa, hon handlade lite grejer på SML där jag förövrigt hittade en assnygg kofta som jag nog bara måste ha, vi cyklade vidare till Nya där vi spenderade eftermiddagen med Frida, Lisa och Emma:

Moa


Nya, Skärhamn


Arvid, Rickard, Martin, Andreas


Simon

Sedan blev det till att käka. Och OJ vad vi käkade se'n. Pizza, festis och glass. Man orkar ju inte alltså, haha.




Nina och Emma var också med och käkade

Sedan blev det för mig och Moa att cykla hem, duscha och göra oss iordning innan vi blev sjutsade utav Nina och Mria bort till Arvid som fyllde år dagen till ära. Eftersom jag och Nina är så himla söta så åkte vi in på ICA och köpte chocklad och rosor till han.
Under kvällens gång mötte jag träffade jag även Anna, Alice, Amanda och någon Stefan. Längesedan jag träffade tjejerna och det var riktigt trevligt! Fick mig även ett snabbmöte med Fredrik. Tack alla för kvällen.

I förrrgår var ju jag och Moa i Göteborg där jag köpte jättemycket grejor! Ovanligt för att vara mig faktiskt. Men det var verkligen kul med alla nya kläder jag kom hem med: Cheap Monday-jeans, smuckeshängare och sjal från Indiska (jag är verkligen en sjalmänniska), kofta och linne från JC, kofta från Rut m.fl., 'gå-ut'-tröja från Zara och en Michael Jackson-tröja från Rockhouse. Bilder på dessa grejer kommer, men inte idag. För nu skajag ner till Kårevik och sola med min syster. Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0