Dåligt med updates

Hallå, dålig updatering på sistonde - jotack, jag vet! Och ni kommer inte heller att få se de jag köpte i Göteborg, jag är helt enkelt för upptagen men så orkar jag inte heller. I'm so lazie theese days. Men det är ju sol ch typ trettio grader ute, så vad kan ni förvänta er? ;-)

Gårdagen spenderade jag med Moa, först på stranden och sedan i Skärhamn.
Och iförrgår var jag på Dyrön hos Emma med Cornelius där vi åt glass med banan och chocklad och kexchocklad med glass. Mums!
Idag ska jag och pappa ut med båten och sedan får vi se vad som händer. Några förslag?
Och jo, igår: jag har såå förätit mig på French hotdog. Eew! Blog u later, XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0