Dagens outfit

Hallå på er! Nu har väl ''äntligen'' alla börjat skolan? Jag kom i varje fall nyss hem ifrån min dag och dem blir bara värre och värre, känns det som. Idag började vi ju, som sagt, 10:55 och eftersom min mamma var så söt och körde in mig var jag ändå rätt pigg där skolan började. Och jo, inte heller missade jag ju rymdfärjuppskutningen då den blev uppskuten till fredag p.g.a. tekniska skäl. Vissa har tur alltså ;-) Haha! Men tillbaka till ämnet; första lektionen var klasstimme typ a.k.a. mentorstimme I guess. Vi lär flytta första svenskan på tisdag morgonen till onsdag. Trodde jag. Tills jag tittade schemat nu bara för att se om det stämde. Vi flyttar tisdags engelskan till onsdags morgonen. Vilket gör att vi får en jättekort tisdag. Speciellt om man har sovmorgon. Det gillas ju absolut! Men onsdagen blir ju rätt lång. Nästan lite för lång. Men vi har gympa sista timmem i jalle fall.  Och det gillar jag med, så man slipper gå helt ecklig oså i skolan.
Läxa har jag också fått:
- Tretton engelska glosor tills onsdag numera.
- Jag skall kunna känna igen tjugo förbestäma löv tills om typ tre veckor.
- Springa två kilometer tre gånger i veckan för att träna upp konditionen Tror dom jag orkar?

Plus att vi har fått tre nya i våran klass och en har bytt klass. Min Frida, gamla klasskompisen Matilda och så Elma (en Std:are som jag bara vet om) is the new ones. Jag säger ingenting så har jag inget sagt, eller hur brukar det låta?

Men nu kallar ett tröjbyte plus soppa! Ni får en dagens outfit bara för att, alltså. Blog u later, XOXO


79 svenska riksdaler från rean på Rut m.fl. a couple of weeks ago.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vår klass bara växer och växer :( Synd att vissa har gått ur den!

2009-08-26 @ 18:31:54
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0