Uppdate

Hej, hej hemskt mycket hej och ursäkta för den urusla uppdateringen! But you all know what school's like ;-) Tyvärr.

Igår efter dendär hemskheten i ovanstående spalt så åkte jag in till torget med Frida och efter ett tag kom även Evelina och Nina. Där inne köpte jag dedär lack legginsen som alla har nivet. Den här omgången av dem på Gina Tricot skall tydligen vara av bra kvalite. Det återstår ju dock att se ;-) Jag fick även med mig LdB sminkbortagning, En M.J. tröja även den från Gina Tricot och hårshampoo plus balsam. Asnice!
Kvällen spenderade jag ihop med Nina, Emelie, Cornelius, Erik, Martin, Andreas, Sanne och Andreas på nya Beck-filmen (som jag inte ens kommer igår namnet på nu) och pizzerian. Sedan drog vi + Axel - Andreas och Sanne hem till Martin för lite fredagsmys med prat o.s.v. Jag gillar't!

Idag har jag och min lilla mamma varit på Torp där vi fick med oss en plattång, en väska, miniräknare och underkläder med oss hem. Innan vi var helt hemma fyllde vi även magarna med kinamat. Mums!
Och nu blir det hårinpackning plus hårplattning för hela pengen! Och kanske en glutt av Michael Jackson dokumentären på tv3 som pågår just nu. Ni minns väl också att det är hans födelsedag idag? XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0