NRJ in the park

Tja tja allesammans! Vad har ni för er ikväll? Någon som känner för en biltur? ;-) Let me know, in that case!

Igår var jag ju som sagt på NRJ in the park på Liseberg och tittade på några sköna artister:

           

       + Janet och såklart Knappen och Hakim :-D
 Som sagt, sköna artister = skön kväll! Jag åkte in med Moa och Martin vid fyra tiden och väl inne i Göteborg så mötte vi Axel, Andreas, Andreas, Erik och Cornelius på själva Liseberg. Vi stod i ''hage'' två och trängdes med en massa människor, men musiken var bra. Dock var det väl trevligaste på McDonalds i Stenungsund efteråt, men ja. Det jag vill komma fram till är att jag hade en trevlig kväll i jalle fall! Även om hela texten blev lite rörig så var det mitt mål med detta inlägget.
Bäst vore väl helt enkelt om jag slutade skriva nu, har ändå inte nått speciellt att skriva om. Men hör av er om det händer nått, people! Blog u later, XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0