Vilka bloggar läser då jag?

Hej igen! Tänkte att nu, medans jag äter en bulle (trots att jag åt lunch för mindre än fem timmar sedan), berätta om vilka bloggar jag läser numera. För dem har utökats en hel del, vill jag lova:

EN GÅNG OM DAGEN (minst):

Melinda - Känner ju henne, som jag nämnde förra gången, och nu på sommarlovet har jag väl ändå umgåtts rätt flitigt med henne. Då hon inte jobbade, vill säga. Eller som nu, när hon tränar 24/7 ungefär. Men jag gillart!
Bloggen är fantastisk och jag är faktiskt riktigt avundsjuk på henns rörliga bilder (feel free to tell me how it's done. anyone).
Bl.a. så är den fylld med Twilight vilket visserligen inte är min grej, men det finns ju även musik, loppis-grejer och massvis med bilder - vilket absolut är min grej.


Paulina - En Stockholms-brud som inte kan stava - men GUD så snygg hon är!  
Egentligen skriver hon väl inte om nått vettigt och har väl inga fantastiska åsikter (åtminstonde inget hon går ut med), men jag gillar att läsa om hon har köpt smink, ätit på Tacobar eller kanske varit med Amir under dagen. Och ja, att hon är snygg och umgås med andra snyggingar gör inte saken sämre, am I right? ;-) Stort plus, eller förvånande, att hon är 93a också.


Dessie - Ex ovän eller ovän med Paulina - det varierar väl från vecka till vecka, typ. Haha. På nått sätt gillar jag den här tjejen med det varierar nog också från vecka till vecka. Ytterliggare en Stockholms-brud som inte kan stava är hon ju i varje fall. Har väl med minst en gång om dagen hur mycket hon tjänar, men jag betvivlar att det är några sådana enorma summor - men vad vet jag?


Laiila - Model av nått slag. Ingen jag känner igen - men se'n så är det ju inte därför jag läser hennes blogg heller. Hon ger mat- och smink-tips vilket uppskattas starkt utav mig :-D Plus att hon är supertrevlig, kan det bli bättre?

EN GÅNG I VECKAN:

Annakerstin - someone I know.


Amir -
  
Behöver jag säga nått mer?


Kissie - som jag skrev förra gången: tjejen alla älskar att hata. Men jag gillar henne faktiskt. Hon har grymma åsikter och är grym med dissarna - kan det bli bättre? Haha!


Rebecca - yet another girl I know. En blogg jag rätt nyss börjat läsa.

Gun - min moster. Har dock ingen bild, men det är absolut nått jag borde införskaffa!

NÅN GÅNG I MÅNADEN:

Kenza - en alkholiserad stockholmare lockar inte mig lika mycket som innan, men nån gång då och då tar jag mig väl en kik på hennes blogg.


Blondinbella - skriver 20 meter långa inlägg där 90 % är bilder, vilket inte intreserar mig. Undrar seriöst hur hennes perfekta 'sagoslott' liv kan intresera någon, men ja... Plus att Blondinbella är brunett these days - what's up with that liksom?


Foki - Även denna tjejen är rätt ny bland mina bloggar och jag vet inte om jag har några speciella känslor för henne just. Men alla olika sorters prylar hon lägger upp på din blogg, det kan vara allt från brödrostar till galna rumdesiger, har jag verkligen fastnat för!

Cherlindrea - inte heller denna tjejer har jag någon bild på. Blev tipsad utav min moster om denna blogg och fastnade när jag såg alla goda recept på kakor, tårtor, bullar, pajer o.s.v.

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.5147525 - denna blogg har jag ingen aning om vem det är, hittade en länkning hos Melinda. Men gosh, vilka snygga och mysiga bilder!


Caroline - känner denna snygging med. En härlig tjej som skriver om bl.a. Michael Jackson men hon har även en massa annat att bjude på.

Checka in dessa bloggar hörrni, och ge mig gärna tips på fler så drar jag och duschar och har en go' kväll med alla tjörnbor. XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj, jag såg inte att jag var med där! Vilken överraskning, haha. Men vill dock inte påstå att jag framför allt annat skriver om MJ direkt, men.



Kenza är helt sjukt snygg! Paow, Kisse & co är väl en annan historia. Ytliga tjejer som aldrig varit mer ego än vad dem är, typ. Men det är ju det som är så lockande iofs ;) Gaybloggarn är hur skön som helst, haha! Underhållande ska det va'!

2009-08-09 @ 18:56:11
URL: http://carrotastics.blogg.se/
Postat av: Gun

Du skriver bara för härligt tjejen. Go är du oxå att du tog med din mosters blogg som hon är lite dålig på att skriva i. men, men det ska väl bli bättring. Vet inte alltid vad jag ska skriva om. men när hösten kommer så ska här skrivas.

Massa Kramar.

2009-08-11 @ 11:50:34
URL: http://gunpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0