Brittany Murphy

För ungefär en timme sedan kom jag hem från frisören. Har bara toppat mig, så det blev ingen större skillnad. Sparar ju håret till balen i trean - det gäller att vara ute i god tid ;-)
Anyway, jag läste del tre av Göteborgs-posten för en stund sedan. Bakifrån, som vanligt. Tittade igenom dagens tv-tablå, läste serier och sedan bläddrade jag mig framåt. Och då fick jag syn på att Brittany Murphy är död. Alltså är det här nått slags skämt, var det första jag tänkte. Hon var ju bara tjugofem, var nog det andra jag tänkte. Det visade sig att hon var trettiotvå. Men ändå. Det är ju ingen ålder. Och tydligen fick hon hjärtstillestånd. Hur vanliget är det för en trettiotvå åring? Jag fattar ingenting...
Nu är det inte så att jag är ett big fan, men ändå. Känns lite galet att hon utav alla bara gick och dog. Men I gues that's just the way it is these days.

 

Hon har bl.a. dejtat Ashton Kutcher, haft huvudrollen i Smekmånaden, 8 mile, Alla hans ex, Uptown girl, Spin city samt Spin city 2 som har premiär nästa år. R.I.P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0