Yesterday

God morgon. eller god dag, kanske man borde säga. har ju trots allt varit vaken i närmare tre timmar snart. Inte okej! Men jag har spenderat morgonen framför sex and the City filmen, så det är rätt lugnt ändå ;-)
Just nu sitter jag och gör klart min geografiuppgift. Är snart klar och det känns bara gött! Sedan blir det att stressa på mig kläder, stressa i mig frukost och sist men inte minst stressa ner till syster där julbak väntar. Myspys! Sedan är bara frågan hur jag spenderar kvällen, men det är en annan femma!

Går dagen då... Tjaa, vart ska man börja? Jag var på fyllefest i Höviksnäs. Hemma hos en 94a. Pinsamheten kryper sig säkta på, inte sant? Men jag, och många med mig, trodde att det skulle vara roligt att träffa lite nya folk, och speciellt så var det roligare än att sitta hemma. Dock var det roligt pga. helt fel saker...
Dyngraka 94or, 95or, 96or och säkert 97or var på denna festen Plus vi, i stort sett nyktra 93or, 92or, 91or och en och annan 24a åring (fråga inte) som mest skrattade åt hur folk betedde sig. Jag får helt enkelt säga att jag hoppas att jag får roligare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0