Västtrafik ft. Geografilektions bilder

Hej på er! Jag börjar detta inlägg med att svara på gårdagens komentar från min moster: ''Linnéa hur åker du egentligen. varför byta till en låggolvad buss vid vårcentralen (som inte går till Klädesholmen) när du var på väg till skolan:o) Fattar jag dåligt eller? haha''
Jadu, moster, jag kan lova dig att jag och alla andra passasegare på Västtrafiks bussar undrar detta också. För själv har jag ingen aning! Men någon får ju gärna ringa till Tjörns komun och fråga - för jag lyckas visst inte få tag på dem. Men jag skall kämpa på, och på torsdag skall jag återigen höra av mig!

Denna dag har jag ''dock'' ingenting att klaga på inom Västtrafik - förutom att politikerna inte går att få tag på - så istället laddar jag upp lite bilder ifrån geografilektionen härom veckan:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0