Yesterday

God morgon på er alla glada! Och det skulle jag gissa att alla är - speciellt med tanke på att jullovet kom igår. Vilket uppskattas grymt utav mig som var så skoltrött så jag vet inte vad.
Någonting som uppskattas ännu mer är gårdagens uppträdanden i skolan. Hade planer på att först inte gå alls, med tanke på bussarna, men så körde ju, som sagt, min lilla pappa mig och då var saken biff (H)
Men aya, gårdagens uppträdanden bestod utav skolkören - eller vad man nu skall kalla dem - nått band som jag inte minns namnet på men dem var galet bra, en massa treor som sjöng och två tjejer som var grymt bra! Och minns sagt deras låtval:


Efter låtlyssnandet i Aulan drog vi vidare till klassrummet för lite julmys, innan årets sista skoldagen var över. Tack gode gud! Måste även tillägga att jag lämnade min inriktningslapp igår. Valet blev Samhälle Ekonomi som jag hoppas blir bra - trots att jag är sjukt osäker. Helst av allt skulle jag vilja läsa en blandning utav Internationell, Eknomi och Samhälle, men det funkar ju inte riktigt på det viset.
Avslutade Stenungsunds besöket mett att köpa den sista julklappen samt en fika med pappa på Espresso House. Varm chocklad med grädde och marsmellows och en pepparkaksmuffins tog jag - galet mättande men gott!

Kvällen spenderade jag mestadels på mitt rum framför tv:n. Hade helt enkelt för ont i magen för att orka göra nått annat. men första avsnittet någonsin utav Desperat Housewifes och Snygg, sexig, singel fick jag ner. Och jag måste faktiskt erkänna en sak: DH är verkligen tjugo gånger bättre nu, om man jämför med första avsnittet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0