Public Enemies

Igår tittade jag på Publip Enemies, som tillsammans med Harry Potter och Halvblodsprinsen och Brüno, var en utav mina julklappar. Den handlade om John Dillinger som tillsammans med sina kompisar rånar bank efter bank utan att någon stopper dem. Tills en dag... Kan lova att det även är en hel del kärlek med, vid sidan av allt bankrånande ;-)
Fick filmen utav pappa, och han köpte den p.g.a. att Johhny Depp var med: 1. jag gillar honom 2. har han nånsin gjort en dålig film?
Nej, sannerligen inte! Pappa gjorde ett bra köp, vill jag lova. Dock var början lite seg, men den var helt klart värd att se. Och att den är baserad på en verklig händelse är ju knappast ett minus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0