Söndag

Idag är det söndag. Men inte vilken söndag som helst, utan den andre advent, vilken betyder julbord för min och familjens del. Det betyder även mys och god mat. Oså en klänningbild för er del då. Men den får ni sen, ikväll, när jag är god och mätt och inte orkar röra mig mer än att sitta vid datorn. Typ.

För övrigt så älskar jag grupparna på Facebook, speciellt 'Alla som hatar Scar för det han gjorde mot Mufasa'. Det är nått alldeles extra med den!
Men nu ska jag duscha. Vad har ni för planer för dagen? XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Gruppen är den bästa på länge! Jag hatar verkligen Scar :( Den jävla jäveln förstörde Simbas liv! Oförlåtligt!

Gå härifrån och kom aaaldrig mer tillbaka...

2009-12-06 @ 12:37:45
URL: http://carrotastics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0