Today

Var hälsad allesammans - och speciellt Jenny och Frida!

Idag har det hänt mängder med saker i mitt liv:
På geografin fick jag klagomål angående min blogg och hur tråkig den är - vilket kändes hårt, men sant. Så min beställning är (citat Ronnie) att innan årets slut så ska jag ha både ny header och bakgrund. Tänkte bara hitta någon som jag kan göra snygga sådanna till mig.. För jag är på tok fel person!
Har ni fresten sett FS's nya header? Schukt snygg!

Det andra som hänt mig under dagen är att jag, äntligen, blev klar med mina bilder till Estetiskt val: Foto. Hur jobbig läraren Henrik än tyckte att jag var, så blev jag nöjd!





Tredje, och bästa, grejen var nog dagens middag. Ca 15:15 så serveraes två rätter här hemma, tillsammans med sötsursås, currysås, banan, jordnötter, tomater, ris och fetaost samt oliver. Och friterad banan och glass till efterrätt! Tack pappa! Kan det bli roligare ätt komma hem? :-)
Båda mina föräldrar kan sannerligen laga mat - bara det att dem inte alltför ofta prövar nått nytt.

Och nu på kvälls kvisten så har jag varit på spinning. En efterlängtad spinning, dessutom. Var ju sjuk typ för två veckor sedan och har inte kunnat träna sen dess. Men nu är jag back on track igen, and I'm loving it!

Jag avslutar detta inlägg med att säga att jag i tisdags fick inte bara en, utan två julkalendrar. XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uggla med mustasch!

2009-12-03 @ 22:48:07
Postat av: Jenny

Alltså jag känner såhär, du klagar på att jag pratar som en 70-åring, nu gör du det med! Goo meee! :D

2009-12-07 @ 17:41:01
URL: http://jennyemiliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0