What shall we do with the drunking sailor?

           
Dagen till ära har jag inte gjort ett skit. Om inte grönsakskärning, fönsterputsning och Desperet Housewives-tittande räknas. Which I guess it's not..
Men mina planer för dagen är i varje fall att fått städat klart mitt rum. Imorgon åker julpyntet fram, så då måste allt vara redo ;-) Plus att jag har blivit lite inspererad utav Bree van der Kamp under helgen.
Men efter städningen så ska jag göra någonting mycket viktigare. Eller i varje fall roligare!! Anna Ankas jul är ju på tv 3 klockan 20:00 samt 20:30. Missa inte!!

Planer för kommande vecka är klippning, julpyntning och granklädning imorgon, julbak plus solning på tisdag och äggostgörande på onsdag. Så när torsdagen kommer så är jag förberedd till tårna inför julafton. Om jag har någon julkänsla? Inte ett dugg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad är det du har runt halsen? :ooooo

2009-12-20 @ 21:05:22
Postat av: Carro

Jaha, men nu ser jag att det inte var någonting, såg ut som att det var en krage under skedens ände eller någonting! Crazy.

2009-12-21 @ 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0