11/15 dagar avklarade...

...på mitt sommarjobb. Och idag har jag bara diskat, diskat och återigen diskat! Plus lite (eller egentligen väldigt mycket) golvskurning. Men så tänkte jag götta till det lite, och ta en sked annanaspaj ifrån lör. för det stod där i kylen och såg så himlans smaskig ut! Så när jag väl fick chansen, tog en sådär lagom stor sked och njöt när jag förde den till munnen... Men när jag väl smakat på den så märkte jag att det antingen var fiskpudding eller mannagrynsgrötpuddig :-( Vilken besvikelse alltså!
Men efter jobbet så drog jag, mamma och pappa till Stenungsund - vilket inte var en besvikelse! Jag klippte mig, köpte salt vatten-spray och hårinpackning och så åt vi på Harry's. En toppendag alltså!

Men nu tänkte jag pilla mig upp till TV:n och bläddra lite. Och på tal om TV så är det ett program om MJ imorgon kl. 20:00 på MTV, och jag är osäker på om dukumentärerna om det verkligen börjar klockan 14 på 4:an... Det är helt enkelt upp till er att kolla upp ;-) XOXO


Kommentarer
Postat av: Gun

Jo kolla tv4 kl 14. jag messar dej under tiden :o)

Viket fint foto du har fått publicerat i ST-tidningen. Du är allt bra duktig på det där med foto!

Karmar från Mej!

2009-07-07 @ 11:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0